vrijdag 13 januari 2012

Goede voornemens (Nederlands)

Eén goed voornemen had ik met oud en nieuw uitgesproken, en dat was regelmatig en veel blogs schrijven...het is inmiddels 13 januari en ik heb nog niet één blog geschreven.
Dat is bepaald geen gebrek aan inspiratie, want er vliegen de hele dag door onderwerpen en invalshoeken door mijn hoofd, maar zodra ik mijn toetsenbord aanraak...overvalt me een soort soezelige tevredenheid en dat is bepaald niet productief. Alles lijkt gezegd...alles lijkt al onder woorden gebracht.
En, ik ben niet de enige begrijp ik...veel mensen die voor hun genoegen schrijven kampen met hetzelfde probleem.
Hoewel het niet echt een probleem is...soezelige tevredenheid...
Het is alleen wel lastig als je eigenlijk vindt dat je iets zou moeten schrijven.
Dus eigenlijk is het probleem dat ik iets wil.
De oplossing is dus ..niet willen?
Wil niets. 
Hoe boeddhistisch van mij.

:-)
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten