maandag 20 februari 2012

Voorbereiden..het vervolg..(Nederlands)

Dus...gister eindigde mijn blog met de aankondiging dat ik iets ging doen op 29 februari omdat het een schrikkeldag is. Ik wist helemaal niet dat ik dat ging doen, het was een volslagen verrassing voor me!
Dus, toen mensen naar aanleiding van de blog meteen met allerlei vragen kwamen, had ik helemaal geen antwoorden, ik was nog aan het idee aan het wennen.


Een schrikkeldag komt natuurlijk maar eens in de 4 jaar en daarom voelt het als een extra dag, een kadootje. (wetenschappelijk waarschijnlijk heel onverantwoord, maar ik ben meer geintresseerd in het idee ervan)
Omdat alles nu om de voorbereiding voor expansie lijkt te draaien - en die komt snel, daar ben ik zeker van - wilde ik dat graag met een soort focus doen, in 'samenheid'.
En na doorvoeld te hebben wat de informatie was, kwam het volgende naar boven.


Het wordt een soort workshop waar je je huis niet voor hoeft te verlaten, je kunt allemaal medoen, vanuit je favoriete stoel, je bed, je kunt gaan wandelen of naar de sauna..wat voor jou het prettigste is!
Ik wil geen woorden gebruiken daarom kies ik niet voor iets als Skype, het gaat juist om de woordenloze ervaring.
Ik zal de energie 1,5 uur sturen, en er zal een meditatie zijn over expansie, daarvoor zal ik iedereen die meedoet informatie sturen, een aantal beelden die zullen helpen. Tijdens de meditatie zullen er ook symbolen voorbij komen en ik zal natuurlijk graag horen wat je ontvangen hebt!

Er zal ook een healing plaatsvinden, al zal dat meer een sturing zijn om je te helpen je energie en bewustzijn te vergroten, naar buiten te duwen, de wereld in zodat we meer en meer samen komen.

Dus...eigenlijk is het een viering!


Als je wilt meedoen, stuur dan een email naar inge@kosmos.nu of zoek me op faceboek op https://www.facebook.com/ingeastrid
Ik wil graag je naam op de lijst zetten. Natuurlijk kun je ook gewoon op je eigen houtje meedoen, maar het sturen van energie is directer als ik weet aan wie ik het stuur.



Dus, op 29 februari van 19.00 tot 20.30 GMT, dat is van 20.00 tot 21.30 Nederlandse tijd.

http://wwp.greenwichmeantime.com/info/timezone.htm
Maar..natuurlijk kijkt energie niet op de klok..je kunt het ontvangen op elk moment dat het jou uitkomt.


Iedereen kan het zich veroorloven mee te doen, want jij bepaald hoeveel je ervoor betaalt.
Je kunt betalen via paypal of bank/giro, laat maar weten wat je voorkeur heeft.


Dank dat ik dit kan doen, dat zoveel mensen zich al aangemeld hebben, ik voel me vereerd.
Liefs,
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten