zondag 19 februari 2012

Voorbereiding op meer! (Nederlands)

De afgelopen week waren er een paar kleine stormen rond de zon, maar geen grote activiteit.

Zoals ze op spaceweather zeggen, '' the sun has flatlined' , waarmee wordt gesuggereerd dat er geen hartslag is, geen leven?
NOT!
Want de zon is juist heel actief nu, er zijn alleen geen vlammen. Maar van binnen? De oorzaak van de vlammen (flares) is de opbouw van een spanning , die dan loskomt, naar buiten komt. En er is dus altijd aan de andere kant een inname van energie, een plek waar die opbouw plaatsvind.

Dus...er is wel degelijk zonneactiviteit, en die ervaren we zeer zeker!


Ik lees en hoor veel mensen praten over merkwaardige hoofdpijnen. Merkwaardig omdat deze mensen nooit hoofdpijn hebben...en ook op merkwaardige plekken (bepaalde locaties in het hoofd zeg maar) ..achter de wenkbrauwen, bij de slapen, het derde oog, het midden van het hoofd...en het is een vreemde pijn, het voelt als een compacte druk.
Waarom druk? Nou, het voelt alsof het druk is die een voorbereiding is voor vergroting...als het samenknijpen van een spons zodat deze meer water op kan nemen.
Onze hersenen, ons brein (onze pijnappelklier) lijkt net als die spons te worden samengeknepen, zodat het daarna kan uitzetten tot groter dan het daarvoor was.
Ik heb het gevoel dat die vergroting plaatsvind als de flares terugkomen.


Hetzelfde lijkt plaats te vinden met een heleboel emoties...die lijken ook samengeperst. Bijvoorbeeld de emotie van onveilig voelen. Het lijkt alsof alle ' niet veilig voelen-situaties' uit mijn hele leven samengeklonterd zijn tot een grote klomp onveiligheid. ...als twee handen vol sneeuw samengeperst tot een sneeuwbal. (en om eerlijk te zijn voelde het alsof iemand met die sneeuwbal speelde en gooide...en ik dacht whoaaaaa, help, haal me hier vandaan!)
Zelfs kleine angsten leken ineens belangrijk, ook die waarvan ik zeker wist dat ik daar toch echt wel overheen was!
Komt je dat bekend voor?

Dus...alle pijn en ongemak, angsten en verdriet (en die lijst kan je eindeloos aanvullen) die je hebt gevoeld, die heb je gevoeld omdat ze werkelijk samengeperst werden...en nu wachten we met open armen op de flares zodat alles kan uitzetten!!
Ik ben er zooo klaar voor..jij ook?

Op 29 februari, een schrikkeldag, ga ik een groepshealing en meditatie doen, vanuit mijn huis naar jouw huis, dus iedereen op de hele wereld kan meedoen.
Deze dag is een extraatje en een dag als deze schreeuwt om expansie. Als je mee wilt doen, stuur een mailtje, vind me op facebook. Het is niet duur, iedereen kan het zich veroorloven, dus kom aan boord en laten we samen een sprong maken in deze groei!

http://kosmosnu.moonfruit.com/

Liefs,
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten