dinsdag 21 februari 2012

Workshoppen, wat doe je dan? (Nederlands)

''Wat doen jullie dan op die workshops met Krijn?'', is me gevraagd, nou ik zal het proberen onder woorden te brengen.
De ontvangst met koffie, thee en lekkers is altijd weer verrassend, wie kent wie en wie ken nog helemaal niemand? (vaak is het ook voor Krijn een complete verrassing wie er komt)
De wie die al wie-en kennen, begroeten elkaar hartelijk, en de onbekenden worden eigenlijk even hartelijk begroet nadat ze door mij zijn 'opgevangen' en geintroduceerd.
Na de ontvangst gaan we naar de meditatieruimte, waar de sommigen al een nest hebben gebouwd van matjes, slaapzak en kussens, terwijl anderen plaatsnemen op een stoel of meditatiekussentje.
Krijn start de workshop met het geven van informatie die hij heeft ontvangen, en dan beginnen we.

Wat er volgt is nooit precies bekend, maar Krijn doet geleide meditaties, en ik kan je verzekeren, dat is heel prettig...zijn stem maakt het heel eenvoudig om weg te zeilen...op te stijgen, weg te vliegen, of op z'n minst diep te ontspannen!
Sommige mensen vallen in slaap, anderen zitten onophoudelijk te zoeken naar de juiste houding...het is allemaal goed.
Na de meditaties is er altijd ruimte om te vertellen wat je hebt ervaren..of niet..alles is goed.
Tussen de meditaties (en shifts) door wordt er heerlijk gegeten, gedronken, gelachen, gepraat, soms gehuild...en verbindingen worden gemaakt, het is altijd weer prachtig om mee te mogen maken.

Aan het eind van de dag is er bij iedereen altijd van alles gebeurd en het is zelden oppervlakkig..
Er is altijd tijd om na te praten en zowel Krijn als ik zijn altijd bereikbaar na de workshop. Meestal worden (email)adressen uitgewisseld, want op zo'n dag zijn de contacten onderling heel bijzonder. Altijd weer ben ik echt verbaasd hoe de samenstelling van de groep precies de goede is....wondervol..

Ik verheug me op 21 maart, kom jij ook?
De groep zal uit maximaal 25 deelnemers bestaan en er is nog plaats voor je.
Als je meedoet aan deze dagworkshop, verzeker je je in ieder geval van een plekje op 21 december 2012!!
Als je meer wilt weten, mail me op inge@kosmos.nu
Of vindt me op facebook, https://www.facebook.com/ingeastrid

Liefs,
Inge

http://kosmosnu.moonfruit.com/
http://shekinah.nu/nederlands/nieuws/index.html#jump15

Geen opmerkingen:

Een reactie posten