donderdag 19 april 2012

Beweging (Nederlands)

Soms voel ik me een bootje...dobberend op rustig water...nergens heen...gewoon een beetje rondhangen op een plekje...beetje naar links, beetje naar rechts (wat is links en rechts eigenlijk?) ...zacht..kalm...ga nergens naartoe (heb toch geen idee waarnaartoe) ...drijvev, genieten van de zon...zucht...er gebeurd niet veel...hallo, ik begin me eigenlijk een beetje te vervelen!


En dan..komen de sunflares...of een hele golf aan sunflares!!


Dan begin ik in beweging te komen, niet bij machte om het trekkende gevoel te weerstaan, daar gaan we, snelheid maken..kijk uit wereld, ik kom eraaaan!! Aan de kant! Woohooo, ik vlieg!! '' Don't stop me no, i'm having such a good time, having a ball'' dit doen, dat doen, plannen maken, beslissingen nemen, briljant zijn, zeggen wat je denkt, manifesteren, schrijven, praten, maken, doen!!! Heeelp, haal me hier vandaaaan!!!


Oef...

Raak jij er al aan gewend..al is het maar een beetje?
Ik wel...verheug me er op om weer snelheid te gaan maken!!

:-)
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten