woensdag 11 april 2012

Geen blogs (Nederlands)

Geen blogs van mij de laatste tijd...niet alleen omdat de zon rustig is...geen flares, maar ook omdat ik het gevoel heb dat er niks te zeggen valt.
We maken allemaal een reis naar binnen..en wat kan ik daar over zeggen?


Wederom komt het verleden naar boven, we kauwen er op...en we slikken het door of spugen het uit.
Een heleboel blijft steken in de lagere chakra's en veel mensen - veel mensen - hebben rugpijn, buikgriep, verkrampte darmen...heupen zitten vast, ruggegraten doen pijn...leuk he ascensie!! Hoera 2012!!



En hoewel de zon pauze heeft (misschien moet die zichzelf ook even bijeen rapen) is er meer dan genoeg nieuwe energie om on wekenlang bezig te houden.
Kijk, de energie die deze kant op komt na de flares en cme's, die komt ....maar gáát niet, het komt hierheen en blijft! De veranderingen zijn permanent.
(zoals ik al eerder zei...we weten niet wat er veranderd is, want we kunnen ons niet herinneren hoe het voorheen was)
En..het is nog lang niet voorbij! Meer, veel meer komt er, en als je denkt dat het klaar is na 2012...sorry, niet dus!
Het gaat zeker door tot 2015, maar ik denk dat dit wel het meest intense jaar zal zijn, met de meest diepgaande veranderingen.


Kun je wel wat hulp gebruiken?
De laatste tijd geef ik veel afstandsbehandelingen (of je kunt je kaarten laten leggen) , voel je vrij om daar inlichtingen over te vragen.
Tot dan!

Liefs
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten