dinsdag 17 april 2012

Spectaculaire flare (Nederlands)

Hallo,

Daar gaan we weer, flares! De afgelopen dagen waren er weer een paar hele mooie, en gistermiddag eentje die misschien wel de meest spectaculaire was in jaren!
Kijk...die vloog letterlijk uit beeld:


Het was een medium flare (M 1.7 om precies te zijn) maar visueel was het een hele speciale. Zelfs vanaf de Aarde konden astronomen de uitbarsting zien hangen ten noord-oosten van de zon.
Noord-oost, betekent dat dat veld naar de Aarde toe aan het draaien is, en het zou me niet verbazen als dat betekent dat we wederom een helegolf aan flares zijn krijgen binnenkort.



Eind april begin mei...klaar voor?
Bereid jezelf voor om de energie te ontvangen, verzet je niet tegen het opladen, het zal je helpen. Het helpt je om te shiften, om je aan te passen voor de energie van de nieuwe Aarde.
Als je moeilijkheden ervaart, hulp nodig hebt, neem dan contact me me op.


Op 22 april doe ik weer een afstands healing en meditatie, stuur me een mailtje als je mee wilt doen - ingeastrid@hotmail.com - ik stuur de instructies een aantal dagen voor die tijd.

Liefs,
Inge






http://www.space.com/15298-furious-sun-explosion-detonated-class-flare-video.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten