donderdag 26 april 2012

WTF (Nederlands)

Sorry voor het taalgebruik, maar WTF is er aan de hand..hoor ik mensen zeggen en zie ik ze schrijven..
Ik ga er even vanuit dat jij, de lezer een lichtwerker bent..iemand die als een tijdje het spirituele pad bewandelt en was voorbereid op de shifts van 2012.
Dus...daar zijn we dan, voorbereid en ingelicht, geinformeerd en belezen, zen en in balans..



'' Uh...zen en in balans zeg je..dat herinner ik me wel..dat was ik ook!!''

Ja, veel mensen lijken een beetje verloren momenteel, ook degenen die wisten wat dit jaar teweeg zou brengen.
We wisten immers dat het verwarrend zou worden, dat we aan alles zouden twijfelen, onze acties, gevoel, weten, gedachten, en weet je nog wat we vooral nodig hebben?
Vertrouwen, we moeten blijven vertrouwen.
Je weet het wel.
Je weet dat je hart gelijk heeft, dus luister naar je hart en weet dat het juist is. Alles is precies zoals het moet zijn.
Blijf in vertrouwen, want vertrouwen is liefde en liefde verbindt alles.
Verval niet in angst en twijfel, of oordeel en (ego)spelletjes spelen, vergeet niet dat anderen spiegels zijn, ook niet als dat onaangenaam is. Deze spiegels zijn er niet om je te vleien, of je ego te paaien...ze vertellen je de waarheid. Dus bedank je spiegels, leer je les en vervolg je weg.

Veel mensen, waaronder ik, verwachtten gister een x-flare (van zonnevlek 1465), maar we kregen alleen drie c-klasse flares, om ons in beweging te houden. Maar dat sterke gevoel van verwachting gaat maar niet weg..ik denk dat we een shift gaan ervaren zoals we die nog niet ervaren hebben. Niet perse 'zwaarder' of 'meer/erger' maar anders. Misschien geen shift maar een sprong?


Dus na het geknipper van gister kunnen we nu de sprong toevoegen?
Het lijkt wel een dansje! Shift, blink en jump!! Wooohoo!!!
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten