maandag 6 augustus 2012

Dromen naar een onbeschreven blad (Nederlands)

De laatste tijd zijn mijn dromen zo intens! En zoals zo vaak, lijkt dat bij velen het geval te zijn.
Als ik wakker word, weet ik dat ik heel veel gedroomd heb..maar het is moeilijk om de droom terug te halen..het verhaal van de droom..terwijl ik zeker ben dat er een logische lijn in leek te zitten. Ik herinner me wel gezichten, situaties en beelden, en emoties. Heel veel emoties.
Diep verdriet, verlatenheid, oude pijn, maar ook plezier en heel veel flirten!


Op de een of andere manier lijken de dromen gelinkt aan echte situaties uit het verleden. Maar ze zijn wel anders...laten ze andere opties zien? Andere wegen die ik had kunnen bewandelen?
Misschien is het verzoening met het verleden? Onze ziel die ons vertelt dat onze keuzes perfect waren..en nu kunnen we twijfel en schuldgevoel los laten rond die keuzes die we maakten en paden die we bewandelden?
Das een aardige gedachte...
Mezelf niet meer kwalijk nemen wat ik allemaal fout heb gedaan? Nou, graag!

Dus wederom gaat het om loslaten ..of ruimte maken.
Loslaten gaat over het verleden, ruimte maken refereert aan de toekomst..maar wat hebben we daar dan nu aan?
Want NU is tenslotte het enige moment dat echt bestaat...dus er zou ook nu een beloning moeten zijn.
Ik denk dat het onze een onbeschreven blad geeft..een nieuwe start, een nul punt?


Wat ga jij op je blad schrijven?
We creëren tenslotte al doende ...en kunnen onszelf nu helemaal nieuw creëren
Iedere optie is open, elke keuze is beschikbaar...elke creatie mogelijk.
Voor mij is het belangrijkste om dat volledig vanuit liefde te doen en niet vanuit angst. Leven met een open hart. Om alleen dingen te doen, te zeggen en te denken die de wereld, de eenheid voeden ..niet slechts te vullen.


Ik weet niet zeker hoe dat eruit ziet...maar zoals altijd...kies ik en spring met blindelings vertrouwen.
Ik kies ervoor om supportive en vriendelijk te zijn voor anderen en mezelf.
Ik kies ervoor het universum als vriendelijk te zien, en mijn lichaam als een vriendelijk universum.
Ik kies voor vertrouwen en liefde.
En zo is het.

Liefs
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten