zondag 29 december 2013

De buzz op facebook (Nederlands)













Hallo,

Na mijn laatste blog, dacht ik dat ik beter even een update kon schrijven, want veel mensen lijken nog steeds op de bodem van dat verdomde vat te zitten.
Twee weken geleden was ik helemaal uitgeschakeld door een griepachtig iets...hoofdpijnen, buikpijn, krampen, en de meeste pijn leek zich rond mijn middel te bevinden....dus nee...ik voelde het licht niet echt nee..
Ik merkte wel dat het door mijn lichaam leek te bewegen op hele rare manieren...niet logisch, niet te snappen, en dat leidde me tot de conclusie dat dit - wederom - met ascensie te maken had.

Eén van de dingen die ik dan doe, is lezen, en vooral rondvoelen  op facebook, omdat ik daar zoveel mensen kan vinden van over de hele wereld, en dit sterkte mijn vermoedens nog meer....de wereld is aan het veranderen en dat gaat zó snel, dat onze chakra's openbreken en ons hoofd ervan duizelt!
(vandaar de pijn in mijn middenrif gok ik?)
Velen zijn ziek, voelen zich knap beroerd en velen bevinden zich in de warrigheid van depressie.
De hoeveelheid mensen die dit ervaren schokte me, ondanks dat ik het heel goed herken.
Zoveel pijn.

De pijn is fysiek, maar vervelender is de hoeveelheid verdriet en mentale pijn....er zijn gewoon teveel mensen die het gevoel hebben dat ze klaar zijn hier...en die naar huis willen..
Dat gevoel deel ik ook wel, maar voor mij speelt het op de achtergrond, en komt het alleen korte momenten naar boven.
Helaas is het voor velen op de voorgrond, ze zijn zó moe, ongeïnspireerd en klaar met dat waar ze voor gekomen zijn.
Ik weet het...planeet van de vrije keuze, het leven eindigt niet met dit leven, maar het maakt me echt verdrietig dit te lezen.
Vooral omdat er een hele nieuwe laag is nu..

Deze nieuwe laag is ook al goed te voelen...het is echt nieuw, fris en opwindend!
Kun je het al voelen? Dit hele nieuwe level van mogelijkheden? Die golf die er aan komt rollen...kun je het geluid ervan al voelen?
Het voelt als een krachtige golf, en daar moeten we op springen!
De tijd van introspectie is voorbij, de tijd van focussen op innerlijke groei lijkt in het verleden te liggen....nu is de tijd aangebroken voor creatie, om onze gedachten in daden om te zetten, passies, verlangens, gá ervoor!
En net als met alle golven....twijfel niet, want dan donder je ondersteboven en wordt je ondersteboven meegesleurd!  (nou ja...mocht dat wel gebeuren...ook dat gaat voorbij en dan sta je ook gewoon weer op)
Het lijkt de tijd om PLEZIER te maken! Niet alles zo verrekte serieus te nemen! Gewoon doen!

Natuurlijk betekent dat weer....vertrouwen.
Maak stilte in je hoofd en luister naar je hart.
Ik weet het...voor velen van ons is dat echt moeilijk. Er is ons altijd gezegd: '' gebruik je hoofd'' en het was belangrijk je ''verstand erbij'' te houden. Het was pas echt mooi als je ' een helder hoofd'  had...niemand sprak over een 'helder hart'..
Dat lijkt een moeilijke verandering te zijn..ik denk dat dat deel is van het verwarrende proces waar we in zitten.

Dus, dit vraag wederom om vertrouwen. Vertrouwen in wat gaat komen, vertrouwen in ons hart.
Om ons hart te vertrouwen, moeten we van ons hart houden...van onszelf houden.
Je ZELF liefhebben...niet je verhaal, niet je verleden, niet je prestaties, of het gebrek daaraan...maar je pure zelf. Het zelf dat niet afhankelijk is van het oordeel van anderen, het zelf dat er gewoon altijd voor je is...het is dat licht dat van binnen schijnt. Vind het..maak het feller! Shine!!

Alle liefs,
Inge


Ps: Op 14 januari start ik een 14 daags e-mail programma om je een beetje te helpen bij het houden van jezelf. Het kost 14 euro, dus maar 1 euro per dag!
(excuses voor de schaamteloze reclame, maar het past zo goed bij deze blog, dat ik het niet kon laten)

https://www.facebook.com/events/570927232978020/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten