maandag 6 januari 2014

Meer buzz (Nederlands)

Mijn laatste blog ging over de buzz op facebook, maar de wereld is natuurlijk groter dan facebook.
En de buzz ook.
De afgelopen week was er veel activiteit van de zon, zonnewind van de flares op 4 januari arriveren hier nu, maar ze zijn zacht, net als de meeste flares.
Van groter belang momenteel, lijkt de portal (poort) waar we klaarblijkelijk door zijn gegaan het afgelopen jaar.

De datum 12-12-2012 en 21-12-2012 werden opgemerkt door de hele wereld, het einde van de Maya kalender, de einde-van-de-wereld-films werden gemaakt, voorspellingen vlogen om je oren.
In mijn wereld won vertrouwen van angst, we kwamen samen en vierden deze data!
Laten we es kijken wat nu de buzz hierover is.

Zelfs als je niet geloofd in de magie van een datum of nummers, er valt niet te ontkennen dat de wereld aan het transformeren is en dat dit snel gaat.
Want ondanks dat we denken dat er bijvoorbeeld heel veel oorlog en ellende is, is er in de wereld meer vrede dan ooit, de financiële wereld veranderd snel, politiek is aan het veranderen.
De crisis is moeilijk voor velen, maar maakt ook een hoop creativiteit wakker, mensen denken steeds meer in mogelijkheden in plaats van beperkingen, meer en meer mensen geven elkaar de hand, hun hart en kracht.
Veel hiervan werd ingezet vanaf december 2012 en versnelt exponentieel na die maand.
Is dit omdat er magie in cijfers zit? Hebben we dit samen gecreëerd?

Voor mij is het plausibel dat we deze golven zelf gecreëerd hebben, met alle workshops, meditaties en bijeenkomsten, van 1-1-2001, 2-2-2002 helemaal tot december 2012, een golf van energie.
Voor mij persoonlijk begon het op 7-7-2007 en ik voelde de kracht groeien sindsdien.
Op 11 november 2011 kon ik de golf voelen, kon ik em zien en kon ik de golf horen aan komen rollen, voelde ik em over mij en de groep waar ik bij was heel spoelen. Ik was ademloos, verbaasd en gelukkig.
December 2012 was een extreem krachtige bijeenkomst, het was alsof de wereld baadde in licht, en ik zag een straal die me precies tussen mijn ogen raakte! Ik was sprakeloos.

Een heleboel leraren spraken over de portal die die maand was geopend, en dat voelt voor mij als waarheid.
We gingen er allemaal doorheen..je zou het als een deur kunnen zien en ..de deur is aan het sluiten.
Voel je dat ook?
Het afgelopen jaar hebben velen van ons het gevoel gehad dat we moesten opschieten, in beweging moesten komen, manifesteren! Velen voelden dat en hadden geen idee hoe dan, wat te doen...waarnaartoe?
Dat vage gevoel van de boot niet willen missen, op de verkeerde plek te zijn, verkeerde bezigheden te hebben, proberen in je passie te staan, als we in vredesnaam zouden weten wat die passie was!
Maar van alles wat ik lees en hoor, kan ik nu zeggen...we beginnen nu pas!
We zijn nog maar net door de opening gegaan, we staan op de drempel van een geheel nieuwe wereld, met nieuwe kansen en mogelijkheden!
Veel mensen voelen dit...het is opwindend, magnifiek..het is een belofte die eindelijk gearriveerd is!!


Dus...als wij deze golf gecreëerd hebben...denk je dan dat het stopt omdat er geen 13e maand is?
Niet volgens Steve Rother en zijn groep! De golf van energie die we hebben gecreëerd blijft wel rollen en rolt zo naar de 13e van de 13e maand....wat zich natuurlijk laat vertalen naar 13 januari.
Volgens Jim Self is de portal zich aan het sluiten en is bijna dicht. Er is geen weg terug, geen oude gewoonten meer, geen oude situaties.
De nieuwe aarde, zoals beschreven door grote leraren als Eckhart Tolle is hier...NU!

Laten we een magische plek creëren, vol wonderen en liefde.
Namasté
Inge

PS voor wie de 13-13 wil vieren, Steve Rother geeft een gratis seminar online, en je kunt je natuurlijk aansluiten bij het 14*14*14 e-mail project!
https://www.facebook.com/events/570927232978020/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten