donderdag 1 mei 2014

New Age (Nederlands)

Hallo....wat leven we in wonderlijke tijden he?
De afgelopen maanden en april is zeker een avontuur op zich geweest...zoveel veranderingen, zoveel energie die verschoven is, indrukwekkende transformaties hebben plaatsgevonden...en zijn nog bezig zich te voltrekken. Ik ga niet vragen of je het gevoeld hebt...dat kán gewoon niet anders!

Vreemde veranderingen in het weer, aardbevingen, politiek gedoe...het speelt zich af op alle niveaus in alle dimensies...als jouw maand april niet verwarrend is geweest, ben ik onder de indruk...en vertel me alsjeblieft je geheim!

De wereldse toestanden...nou ja...daar ga ik het niet over hebben, maar laat me es kijken of ik op energetisch gebied helderheid kan krijgen.
Sinds we in december 2012 door de portal zijn gegaan, zijn we een beetje ongeduldig...waarom was de wereld niet aanzienlijk veranderd? Waarom leek het allemaal zo minimaal?
Als je het mij vraag was het helemaal niet zo minimaal, maar we willen alles héél snel, we willen de verandering NU ..volkomen en compleet!
Ik denk...dat we dat helemaal niet hadden aangekund eerlijk gezegd. Voor een groot deel van de planeet gaat het nu al te snel.

Stel je eens voor dat de tijd extreem vertraagt...en stel je voor dat we beginnen met door een deur te gaan (december 20120 ...en stel je voor dat dat zó langzaam gaat, dat we nu pas aan de andere kant van die drempel zijn gekomen. Voor ons lijkt dat een kleine stap, maar als je kijkt naar de grote tijdlijn van de geschiedenis, was het een grote stap voorwaarts.
Wij willen graag dat die stap een seconde duurde...een splitseconde, en op die grote tijdlijn..is dat precies wat het was, een splitseconde!

We zijn dus over de drempel gestapt. We hebben een hoop gedoe achtergelaten, een nieuw tijdperk is begonnen. De tijd van slachtofferschap is voorbij, geen geklaag meer, niet meer je kracht weggeven.
Neem de leiding, creëer, dóe het!
Het is de new age...een nieuwe wereld. Je hebt een geheel nieuw level bereikt in het spel, gefeliciteerd!
Dit level gaat over jouw kracht van creatie. De enige manier om te creëren is door plezier te hebben, leef in, met en vanuit liefde alleen.

Heb je een beetje hulp nodig op het gebied van plezier? Op 10 mei start ik een nieuw e-mailproject . Tien dagen, tien e-mails met de actuele informatie, oefeningen, muziek en alles dat je nodig hebt om plezier een grotere plek in je leven te geven.
E-mail of facebook me voor meer informatie.

https://www.facebook.com/events/305117179640551/

Welcome to the new age! Lets rock this one!!
Love
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten